Det är en myt...

Hej alla glada

Nu är påsken över å ett påsklov för barnen väntar. 
Själv jobbar jag lite smått, någon dag ibland sådär.

Påsken firades i Hammarstrand med nära å kära :)
Var även ut på hotellet, inte varit ut på typ 2 pr eller nå sånt. Å jag hade en så sjukt bra å rolig kväll!!
Tack alla inblandade ;) 

Men nu är vi hemma i Stöde igen, och har besök av syster å novalie hela lovet :)

Ja vad är det som är en myt då?

Alla säger att ju längre man ammar desto bättre immunförsvar får barnen, å dom blir inte sjuka lika lätt. 
Haha, det dummaste jag hört :p

Jag ammade Eliaz i 7,5 månad och Ella i 8 månader.
Jag var hemma med Eliaz ungefär 2 gånger i månaden pga olika sjukdomar dom första 2 åren.
Ella har haft 3 förkylningar och magsjuka 1 gång. 
Så ja, jag vet inte riktigt om jag kan tro på det där...

Nu har jag legat med uppe med Ella i 1,5 timme å hon vägrar somna!!! Hon bara grinar å skriker å stökar, men är så sjukt trött egentligen.. 

/Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0