Längesen igen...

Hej. 

Nu va de längesen igen. Men det ha sina förklaringar...

Jag behöver hjälp! 
Ella är snart 8 månader å jag helammar henne än. 
Ha försökt i 3 månader nu att få henne äta någonting annat.
Jag ha prova 3 olika sorters gröt, 3 olika sorters välling, massa olika matbutiker, kokat potatis, ersättning olika märken. Ingenting äter hon. 
Moster, momma, pappa, farbror å jag ha prova, hon är stentjurig!! 
Hon äter inte heller majskrokar, gurka eller smörgåsrån. 
Jag blir galen snart! 
Är jätte glad att jag kunna ammat så länge, men nu vill jag att hon ska börja äta nå annat. 
Hon är Ganska ska mammig, inte lika mycket nu som förut. 
Jag vill kunna sova en hel natt, kunna åka å göra saker själv, hitta på nåontingn med Eliaz själv.
Eller bara få vara med mig själv!! 

Har ni något tips?? 
Känns som jag provat allt. 
Utom att lämna bort henne ett dygn, de känns så hemskt, men kanske de ända som finns kvar att testa.. 

Tacksam för alla tips, men tro inte de finns nå kvar som ja inte testat :( 

/Malin Håkansson

Kommentarer
Postat av: Anonym

Läste några som blandat vaniljsocker i vällingen så den blir godare :)

2016-02-22 @ 00:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0