Helgen...

Hej...

Helgen blev bra som jag trodde..

Middag hos svärföräldrarna, god mat å trevligt sällskap :)

Lördag åkte Eliaz å Jimmy på kalas å jag å Ella stanna hemma.
Ella sov mest hela tiden å ja gjorde ingenting, surrade i telefon med Emma :)
Sen gjorde vi älgfile råstekta potatisar å sallad till middag, smarrigt :)
Sen blev de film å mys med Jimmy å Eliaz. Vi såg minionerna, världens film :p men mysigt att umgås med familjen ❤️

I söndags stressade jag halvt ihjäl mig innan vi tog oss iväg till hammarn, men fran kom vi :)
Hälsade på farfar å sen blev de kalas för wintra å middag med släkten :)

Igår gjorde vi inte så mycket. Barnen åkte skridskor med momma, vi hälsade på farfar å va med Johan å wintra.
På kvällen kom Magnus förbi så spelade vi kort :)

Idag blev de promenad å sparkåkning, hälsade på farfar, handlade lite å sen blev de fika hos Magnus som fyller år idag.

Har haft världens grinigaste bebis ikväll, men nu sover hon äntligen, tror Eliaz oxå somnat så nu kan jag andas ut å slå på något på paddan å sen sova å hoppas på bra sömn.

I morgon blir de att umgås med mamma ❤️
Å sen blir de äntligen dejt med Emma å barnen ❤️

God natt. 

/Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0