Trötter

Hej!

Ella fortsätter att stöka på nätterna så jag är numera ett vandrade lik.
Har blivit bortskämd med att hon sover bra. I natt började hon 00.10 så jag har inte sovit många minuter sen dess 😴😴

Igår försökte jag vila på dagen innan Eliaz kom hem, men så fort jag la mig så vaknade hon. När Eliaz hade kommit hem tänkte jag vila 30 minuter, men de kunde jag ju glömma. Vi skulle ju bygga med lego. 


Sagt och gjort. Nu har vi bara en del kvar :) 

Sen blev det mysstund för dom små i soffan. Den ena mer road än den andra 😉



Idag var tanken att följa med grannen och hennes dotter ut på en promenad och sen på öppna förskolan, men jag känner att ja måste försöka vila medans Eliaz är på skolan. 

Näe nu ska ja käka lite frukost innan ja väcker prinsen ❤️

/Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0