Tidig morgon!

God morgon!

Ella sov lite bättre i natt. Hon började stöka på runt 3.30 så sen dess ha jag varit vaken. Börjar känna mig lite seg i huvet.

Skippade promenaden idag, såg att de skulle bli regn, och eftersom jag är gjord av socker så stannade jag hemma. Och tur va väl de, för himlen öppnade sig verkligen. 

Just nu försöker jag få lilltrollet att sova en stund, men hon stöka på, även fast hon är jätte trött. 
Tänkte försöka hinna dammsuga och skura innan hon ska äta igen.

Sen kommer Emma förbi en sväng så då blir de lite skvaller och fika :)

Kommentera på vem du är som läser :) 
Eftersom bloggen är öppen för alla så är alla välkommen att läsa :) känd som okänd 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0