Längesen

Hej hopp!

Tänkte jag skulle börja blogga igen. Få de hur länge det varar denna gång :p och om jag har några läsare? Men det tror jag inte.

Kan ju dra lite kort hur mitt liv förändrats sen jag skrev sist.

Jag har utbildat mig till undersköterska, tagit körkortet så har jag och Eliaz flyttat till Stöde till Jimmy. Jag har varit utomlands, till Turkiet för 2 år sedan, där jag och Jimmy även förlovade oss :)
Jag började jobba som vikarie på ett servicehus här i Stöde där jag trivs jätte bra :) 
Eliaz började på dagis här i Stöde, här trivdes han bättre än i Hammarstrand. Han gick ett år sen var det sommarlov. Och nu har han börjat i förskolan och trivs bättre än någonsin :)

30 maj i år födde jag en liten Ella :) idag är hon 3,5 månader. 
Tiden går alldeles för fort, minns inte att den gick såhär fort med Eliaz. Helt underbart är det iaf att få vara hemma med henne :)

Hon är väldigt snäll, och har varit det sen dag 1. Eller dom första 4 dygnen sov hon bara 10 minuter i stöten, men sen ha hon sovit hela nätter :) 
Det gjorde ju inte Eliaz så det är ovant :)

Nu har hon dock stökat på 2 nätter så jag ha varit vaken sen 2 både igår natt och i natt. Men det går de med :p

Ja de va lite kort vad som hänt sen sist. 

Vi få se om jag ha någon läsare kvar eller inte. Men återkommer igen inom kort ;)

En liten bild på mina älsklingar.


 
/Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0