Kväll

Hej.

Då va de kväll igen. 
Idag har jag, Eliaz och Ella varit ute på en promenad, tyvärr började de regna så vi vände, men en liten bit blev de iaf. Och Ella somnade så jag och Eliaz passade på att bygga en sats till med lego :)
Han är bra nöjd när han få ha mamma för sig själv utan lillsyrran. 




Vi åkte på Ica och köpte godis, chips och dip och tänkte se en film med Eliaz, men vi fick främmande så vi få ta de i morgon istället.

Ella sover sen en stund tillbaka och Eliaz ligger och räknar får hör jag, så han slumrar väl in snart han med.

Själv ligger jag på soffan och tankarna snurrar.
Undrar när alla tankar och frågor ska få svar, när man ska känna att nu är allt bra. 

Den största funderingen är, kommer du höra av dig någon dag? Eller ska jag höra av mig? 
Men uppenbarligen vill du inte eftersom ja ej få nå svar. Vill inte göra mig till åtlöje och ringa igen.

Jag vet, jag borde bara gå vidare och acceptera, men det är svårt när man inte vet vad som hänt, är de mig de är fel på? Är det jag som gjort någonting?
Det gör mig vansinnig att inte veta, ja kan inte bara släppa och gå vidare hur mycket jag än vill. Vill inte må såhär nå längre. 

/Malin Håkansson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0