Jobbigt

Hej.

Dagen igår blev inte alls som det var tänkt. 
Någon promenad och cykeltur hanns inte med pga ett telefonsamtal som jag helst hade sluppit. Usch. Ja jag fattar ingenting ja. Men de är bara att gilla läget och göra de bästa av de hela...

Sen så är de massa andra tankar som snurrar på i huvet, de gör mig tokig. Men vad mer kan jag göra? Ingenting. Gå vidare istället. 

Igår va de ju som sagt 4 år sedan jag och Jimmy blev tillsammans, och 2 år sedan vi förlovade oss.

Det har varit mina 4 bästa år. Att Jimmy står ut mig med är en gåta för livet. 
Det absolut finaste Jimmy ha gjort är att tagit emot Eliaz som sin egna son, och gett oss en dotter/lillasyster.
Har så mycket att tacka Jimmy för, så mycket att vara tacksam över.

Tack för att du är du.
Tack för att du är min.
Tack för att jag får vara din.
Tack för att du gett mig en underbar familj!

Vi ha inte "fira" våran.dag riktigt, bara med mys hemma. 
Men vi ska boka hotell en helg och bara rå om varandra, hela familjen. De ser jag verkligen fram emot ❤️
Men de passar inte just nu så de blir om några veckor.

Du är den jag alltid kommer älska ❤️

Idag vaknade lilla fröken 4.30, tog henne till våran säng och hoppades hon skulle somna om 1 timme tills klockan skulle ringa, och de gjorde hon :) men inte jag såklart.
Eliaz vaknade kl 6 och hostade nå fruktansvärt, sen 10 i 7 när Ella somnat om igen så hörde ja hur snorig Eliaz va, så han fick vara hemma idag med. Men nu är han precis som vanligt :/ knepigt. 

Men vi myser på en dag till här hemma då :) tänkte städa lite, så skönt att kasta ner sig i soffan på fredagskvällarna när de är nystädat, och bara ha de mysigt med massa tända ljus och familjen :)
 
Vi får även främmande idag. Zanna och novalie ❤️
Sen kommer mamma och pappa och hälsa på över dagen i morgon ❤️
De här blir en kanon helg!!

/Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0