Hammarstrand

Hej.

I måndags for jag till Hammarstrand efter många många timmars fixande med bilen.

När man väl ha bestämt sig för att åka så paja bilen. Eller det var rutan på förar sidan som åkte ner och sen ramlade ner i dörren. Men som tur var så kunde Jerry fixa den :) han höll på från 10.30-18.00.

Ja vi började åka, Zanna och novalie åkte i bilen bakom. Ella skrek och skrek, fattade inte vad som va fel. Jag och Eliaz försökte med allt, ge henne nappen, sjunga för henne, ja stannade 7 gånger på 6 mil, tog upp henne, tog av henne jackan och lugnade henne. Så fort ja stannade bilen och öppnade dörren så blev hon tyst.
Efter 6 mil kom jag på att hon kanske är mörkrädd, de va kolsvart ute och mörkt i baksätet. Tog bort suffletten på bilstolen så fick Eliaz lysa med min telefon mot henne, då blev hon tyst. Lilla gumman då.

Ha haft en lugn och bra vecka hemma med nära och kära :)

Vi åkte hem idag, så nu ligger jag och Eliaz och försöker sova, han somnade på vägen hem.
Ella ha varit vaken mellan 17.00-21.00 ikväll så jag hoppas på en natt med mycket sömn :)

I morse när jag vaknade så var jag så fruktansvärt yr så jag tog mig inte ur sängen, Zanna kom hem frön jobbet och tog ett blodtryck på mig. 
100/65 hade jag. Det förklarade ju varför jag var så yr. Blev bättre sen, men känner mig inte 100 bra, men ha inte gjort de dom senaste 2 veckorna heller så.

Näe nu ska ja försöka sova så höres vi i morgon istället.

/Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0