Uppehåll...

Hej alla läsare (Om jag ha några kvar :P haha) Nu var det riktigt längesen, men alla som ha följt min blogg vet ju att de blir väldigt långa uppehåll ibland.. Anledningen till att jag inte skrivit är för att det har varit för mycket helt enkelt.. Ha inte orkat.. Plus att min tullerulla (Novalie)ha dragit bort mer än hälften av mina tangenter på datorn så ha inte kunna skrivit. Men nu ha min snälla pappa lagat det :) Livet rullar på. Jag jobbar är med eliaz, familj och vänner.. Mitt liv ser likadant ut som de alltid gjort :P Men det är tufft, när allt börjar kännas bättre så kommer de ett helvete, och nu är jag inne i ett nytt helvete jag försöker jobba mig igenom, men det ska nog gå bra... Jag skriver mer en annan dag... Mina tankar går till dig min fins bästa morfar <3 /Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0