Tisdag

Hej Här är det full fart. Har sovit hos zanna och novalie 2 nätter så det är fart vill jag lova. Novalie och Eliaz leker som bara den :) Igår var vi till lekparken och gjorde av med lite energi, Eliaz va vaken hela dagen igår så han var riktigt trött i går kväll. Jag och Zanna åkte och hälsade på morfar som äntligen kommit hem. Han såg sig lik ut :) Va kul att träffa han. Helgen har varit hur bra som helst. Min älskling kom i fredags. Då åkte vi upp till mamma och pappa och käka sen hem och kolla på idol. I lördags åkte vi upp till ammer på julmarknad, men den va inte så bra tycker jag. Sen käkade vi middag och bara myste. I söndags åkte min älskling hem :( Sen jobbade jag de gick bra de. Idag åker jag och Zanna in till Östersund och kollar på nya twiligth med Lisa :) Så hoppas jag att det blir en god middag på victoria. Näe nu måste jag springa och leta barna.. /Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0