Onsdag idag

God morgon Här i huset var vi uppe tidigt i morse. Eliaz är jätte förkyld och ha feber. Och Eliaz sover inte speciellt bra när han har feber.. Men men.. Så idag blev de inge jobb på förmiddagen, men ikväll ska jag jobbba. Igår va de ju föräldramöte, de gick bra de. Vi fick prova på lite saker som barnen gör. De va lite kul :P Nu förstår jag verkligen hur fort tiden går, det är andra föräldramötet jag är på.. Igår kväll när jag kom hem så la jag och Eliaz oss. Han satte sig upp sträckte sina armar om min hals och sa "Jag älskar dig mamma" så fick jag en puss. Då kan jag säga att mina tåar kom. Känslan jag fick i kroppen, ja det går inte att beskriva. Gud vilken underbar känsla det var :) Just den stunden kände jag att jag har allting i livet jag behöver, ingenting är jobbigt, jag blev bara så lycklig. Min fina lilla pojke <3 Näe nu ska jag och min lilla sjukling mysa ner oss i soffan och kolla på Musse Pigg :P Just ja, om det är någon som läser min blogg, syns mina inlägg jag skriver? Jag ser dom inte om jag gå in på min blogg. /Malin Håkansson

Kommentarer
Postat av: emma

jag ser:D

2011-11-16 @ 12:03:39
URL: http://saema.blogg.se/
Postat av: matilda

Jag ser också! :)

2011-11-16 @ 14:06:25
URL: http://kalens.blogg.se/
Postat av: olivia

högerklicka och tryck på uppdatera så kommer dom fram!

2011-11-16 @ 21:26:06
URL: http://oliviabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0