Morotskaka

Hej Idag var det jobb som stod på schema, men bara till kl 13 :) Sen lunchade jag med Olle, sen hämta vi Eliaz och sen bakade vi morotskaka :) Ska gå ner med en burk till min gulliga granne :) Ja vad hände sen då? Jag och Eliaz käkade, sen stökade jag undan här hemma och dammsög så de känns skönt. Sen har jag badat Eliaz och jag själv har precis duschat, så nu luktar vi gott igen ;) Jag har så fruktansvärt ont i ryggen, vet inte vad jag gjort, men ont som satan har jag. Hoppas de blir bättre tills i morgon när jag jobbar. Näe nu ska jag packa. Ska sova hos mamma och pappa några nätter för att se om jag kan sova när jag är där. Har typ sovit 3-4 timmar varje natt dom senaste 3 veckorna. Man må ju sova annars fungerar man inte, och jag känner att kroppen börjar säga ifrån nu. Så bara hoppas det blir bättre. Näe packa vare, sen upp till mamma och pappa och bjuda på morotskaka, så kommer Olle förbi :) /Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0