Måndag

Hej Idag har jag jobbat. Städade idag. Skulle egentligen jobba kvällen oxå men de fanns ingen barnvakt. Glömde skriva sist att Eliaz gav mig sovmorgon både i Måndags och och Tisdags. Han sov till 10.00. Det har ALDRIG hänt. Inte när han ha sovit hemma med mig iaf. Som mest ha han sovit drygt 8 timmar per natt. Jag jobbade förra veckan, sen kom min älskling hit i Lördags :) Vi blev bjuden på mat hos mamma och pappa. Sen åkte vi hem och kolla på film. I söndags bakade vi pepparkakor med Eliaz, mysigt:) Så hälsade vi på farmor och farfar. Sen åkte min fina hem och jag och Eliaz gick ut och kollade på marknaden med Jennifer och Stefan, de va ingenting att se tyckte jag. Blir bara sämre och sämre. Sen gick jag Eliaz, Jennifer och Stefan hem till mig och adventsfika :) I morgon blir det jobb igen, men jobba kort dag så de känns skönt. Sen skulle tydligen jag och Olle baka morotskaka ;) Nu är alla räkningar betalda, de känns lika tråkigt som vanligt. Nu ska ja beställa lite julklappar och sedan hämta min prins på dagis :) /Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0