Du hann inte :(

Hittade nå mer fint Niklas hade skrivit.. " Ner och jobba på mitt projekt till trean som är att göra malins unge till ett rejält underbarn som ska kunna mer än alla andra barn i hela världen...." Du hann inte få mycket tid med Eliaz :(Jag hade önska att du fick se hans utveckling, att du fick lära han massa tok som jag vet att du skulle lärt han om du var här idag. Men jag hoppas att du ser vilken underbar pojke jag har. Näe Niklas, det är svårt att acceptera att du är borta, men jag försöker ta mig igenom det här.. Jag tänker tillbaka på tiden när vi bodde med varandra. Vi störde oss mycket på små saker hos varandra, men det är ju ganska normalt att man gör de när man bor ihop. Men du vet att jag trivdes så bra att bo med dig. Att jag fick lära känna dig som Niklas Lindholm. Inte kompis Niklas eller sonen Niklas, eller morbror Niklas. Utan som Niklas. Att du öppnade dig som du gjorde och pratade med mig, det är någonting jag aldrig kommer glömma. Jag önskar att alla dina nära fick känna dig som jag kände dig. Allt kul vi gjorde. Ja det är bara du och jag som vet, som kan förstå. Jag är så oerhört tacksam över tiden jag fick med dig. Att jag verkligen fick lära känna dig på djupet. Tänker på hela livet ja fick med dig. Vi växte upp tillsammans, vi var som syskon. Sen gled vi ifrån varandra lite, men tog upp allt vi hade missat och lite till. Jag visste de ingen visste om dig, och du visste de ingen visste om mig. Jag saknar att inte kunna prata med dig. Men jag hoppas du ser allt jag skriver till dig, det är ett sätt för mig att prata med dig. Jag saknar dig min fina morbror <3 /Malin Håkansson

Kommentarer
Postat av: Diana

Han hann inte Malin, men han finns vid er sida oavsett. älskar er <3

2011-11-18 @ 21:34:42
URL: http://dianaandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0