Råttjakt

Hej hej Idag när jag va på jobbet så ropade en och ville ha hjälp, så jag gick in på rummet hon va och frågade vad hon ville ha hjälp med. Såhär lät de: Hon: Vi måste ta ut råttan Jag: EN RÅTTA? Hon: Ja, den är i fönstret, hämta sopen och sopskyffeln. Jag gick så snällt och hämtade den. Jag: Här, jag tänker inte sopa upp den iaf. Hon: Inte jag heller sa hon. Jag: Men aldrig i livet att jag gör det. Jag gör det bara inte Hon tog sopen och börja peta på den så den skulle springa ut genom fönster igen, men det gjorde den inte. Sen fråga hon vart den tog vägen och jag skrek i halv panik att den va på golvet och ja kastade mig upp på en stol, sen hittade vi den inte. Efter jag hade sluta jobba så gick jag hem och ringde en massa samtal. Det blir nog en 3a efter sommaren :) Sen hämtade jag prinsen på dagis och sen upp till Katarina och va barnvakt till Max och Tindra. La precis ner Eliaz så nu ska jag gå och borsta tänderna och lägga mig och läsa. Är så trött så det finns inte. I morgon jobbar jag några timmar, sen hem och duscha och så, sen ska jag på begravningen. Känns inge vidare, men de ska nog gå bra. Sen blir det att ha Novalie nån timme, och sen flytta upp till Katarina och barna över helgen så jag ha någon barnvakt på Lördag och Söndag när jag jobbar. /Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0