Dag 1 - Presentera mig själv

Malin Håkansson, ensamstående mamma till min underbara son Eliaz på 1.5 år gammal.
Jag bor i en lägenhet på hammarn tillsammans med Eliaz. Eliaz har nyss börjat på dagis och jag söker jobb.
Jag ska börja med körkortet efter jul och har lite olika planer inför framtiden, men ingenting som är bestämt så nämner ingenting om det nu.

Jag tycker om att fota ute i naturen, umgås med min familj, släkt och vänner. Tycker även om att läsa sanna böcker och se mycket film.

Går inte in på hur mitt liv har sett ut, för mycket som inte ska skrivas om det.

Det här kanske kan hålla min blogg levande ett litet tag till.

/Malin Håkansson


Kommentarer
Postat av: Mambo nr 5

Har du börjat om?? :) Tagit bort allt gammalt? Jag trodde inte att du skulle ha skrivit så mkt som du gjort, but i like it! :) <3

2010-12-11 @ 16:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0