............

Smärtan jag känner i bröstet hela tiden tar död på mig. Jag orkar inge mer.

Det finns så mycket jag hade velat säga och gjort för dig Niklas. Saker ja inte hann med. Allting gick ju så sjukt fort. Men jag vet att ja inte ska tänka såhär, men de här är väl kanske dom lindrigaste tankarna jag har.

Jag tror jag ska lägga ner min blogg. Känns inte som om de spela någon roll om den är kvar eller inte. Är så mycket jag måste få ur mig som ja inte vill skriva här. Men ha jag kvar bloggen kommer alla tankar och känslor iaf komma ut här, och de finns för många som inte ska veta.

Det jag ville med det här inlägget var att berätta för dig Niklas hur jobbigt det är, hur dåligt jag mår. HUR mycket jag älskar dig, och saknar dig! Tänk om du kunde komma tillbaka!!!

Vill bara skrika ut all smärta, men det går inte!

Fy fan vad jobbig det här är!!!

Min fina bästa älskade Niklas!!! <3

Kommentarer
Postat av: Mariana

sätt lösen på bloggen då? då bestämmer du själv vilka som ska få läsa :P

2010-11-14 @ 10:52:41
URL: http://marianasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0