Eliaz är hemma igen

Hej hej

Idag hämtade jag min prins igen, och gud vad jag har saknat han ! Men det har varit skönt oxå. Bra för mig och E att få vara ifrån varandra lite.

Igår kväll efter att jag varit upp och pussa lite på E så gick jag till huset och kolla hur långt mamma och pappa kommit med flytten, och dom ha kommit en bra bit.

Sen så smsa ja med Färan och sa att hon skulle komma till mig, och de gjorde hon :) Så när hon kom så kom Natalie och Madde oxå förbi, så vi for upp till Lisa och hämtade Playstation och sen hem til mig och spelade Buzz :) Sen la jag och Färan oss och kolla på film. Se upp för dårarna, men vi däckade innan filmen va slut :P Ja första som vanligt haha.

Och i morse vaknade jag först halv 9 och va pigg men tvingade mig själv att somna om till halv 11 när jag och Färan klev upp.
Vi sjöng lite singstar med våra fina morgonröster haha :P Sen käka vi frukost och gjorde oss klar, sen gick vi upp och hämta min prins som somnade så fort jag la han i vagnen och sover fortfarande :P

I Fredags kväll kände jag mig som en pensionär, igår som en 19 åring och idag som en mamma, känns skönt att kunna variera sig lite :)

Nu ska ja läsa lite bloggar innan min älskling vaknar :)

/Malin Håkansson

Kommentarer
Postat av: Diana

Du måste ha tappat bort din skriv förmåga, hoppas du kan läsa fortfarande så inte det oxå lossnat. Godnatt <3 puss mina änglar.

2010-03-29 @ 00:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0