Spakväll <3

Hej hej

Jag och Eliaz mår bara bra. Vi är bra från förkylningen nu iaf :)
Har börjat ge E gröt på kvällen, de gå bättre och bättre :) Så försöker jag även få i han ersättning men det går mindre bra tyvärr :( Men det kommer väl det med :P

I Tisdags så var jag och vägde och mätte E. Han väger nu 9025 g och är 71 cm lång. Ja, det är stora killen. Det skiljer bara 8 cm mellan E och Novalie nu. Och Novalie är mer än 1 år äldre. Haha, men snart måste han väl stanna tycker jag. Han har ett dyrt klädkonto haha.

Sara har sovit här några nätter under hennes jullov, och det har varit jätte mysigt :) Vi har sett på film, käka gott och bara haft de bra :) Igår hade vi även en liten spakväll som bestod av, hårinpackning, raka benen, fixa fötterna, ansiktsmask och massa smått och gott :) Jätte skönt va de :)

Jaha, vad har hänt mer då? Ingenting tror jag

Jag har varit duktig och storstäda lägenheten med hjälp av Sara :) Så de känns skönt att de är gjort för denna gång, men om några dagar är de väl lika skitigt här igen :(

Näe nu ska jag göra mig klar innan Zanna kommer.

Vi ska gå och handla inför ikväll för vi ska ha avskedsmiddag för Ida som åker till Nya Zeeland i morgon och blir borta i 5 hela månader :( Hur ska jag klara mig egentligen? Vette fan hur de ska gå. Men hon kommer få följa min och Eliaz vardag genom min blogg, och sen så kommer vi cama, så ska ja skaffa Skype så vi kan prata med varandra.

Jag vill tacka Sara Östlin för all den hjälp jag fått med Eliaz dom här dagarna, och för städningen. Och bara för hela underbara dagar tillsammans med dig :) !! TACK!!
Älskar dig så otroligt mycket! Tänk att vi varit kompisar sen båda börja minnas. Har varit hela underbara år tillsammans med dig, och mer blir det :)
Älskar dig <3
(Barnfilmsmaraton under din praktik och sportlovet ;))

Näe nu måste ja skynda!

/Malin Håkansson

Kommentarer
Postat av: Sara (ZAHRA ;) )

Älskar dig också min skatt. Tack för att du finns <3



"Nämen hunden, hunden! Du får inte gå där, det är farligt. S-ska du ha en cola?!"

2010-01-09 @ 15:13:00
Postat av: emma

ja dom flesta säger ju de:) Så får se vilka som har rätt :P

2010-01-10 @ 17:19:01
URL: http://saema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0