Flitig

Hej hej

Jag har varit hur flitig som helst dom här dagarna. Jag och Sara storstädade ju hela min lägenhet för någon dag sen, sen igår så drog jag av golven igen och plockade undan, och idag ha ja plockat undan och dragit av golven. Jag har ju haft söta underbara Novalie här, och då kan det inte bli annat än grisigt :P Men nu glänser golven och allting igen ;)

Men jag har mycket kvar att göra, men ska göra lite mer i morgon om jag hinner. Har ju tvätttid i morgon, och jag ha aldrig haft så mycket tvätt som jag har i nu. Eliaz ha ingenting rent, och alla som har varit här vet hur mycket kläder han har. Men han dregla ner allt han äger :P Haha

Ja i morgon blir det som sagt tvätt och städ hela dagen.
Tisdag blir det birsta med Zanna, Mamma och Sara :)
Onsdag kommer Eliaz farmor och pappa
Torsdag tänkte jag höra om inte Hanna ville hitta på någonting kanske.
Och på fredag flyttar jag Eliaz, Zanna och Novalie in till mamma och pappa över helgen. Dom fick ju en hotellhelg i Sunndsvall av oss i julklapp så då drar dom dit ;)

Nu har Ida lämnat Sverige :( Saknar henne så otroligt mycket redan nu, tänk vad jag kommer sakna henne om någon vecka. Hon kommer hem om 5 månader, tänk er, 5 månader. De är jävligt länge de. Usch :( Men det är ju en otrolig upplevelse för henne, och jätte kul för hon :) Men ja, jag sakar dig Ida! Du måste blogga minst 1 gång per dag, så måste vi cama och prata på skype minst 1 gång per dag, annars kommer jag inte klara mig. Jag väntar fortfarande på smset jag ville att du skulle skicka när du kom fram, men ha inte fått nå än :( Men jag antar att du kom fram väl behållen och att du ha fullt upp!
JAG SAKNAR OCH ÄLSKAR DIG!

Just ja, nu har jag fått ännu mer läsare, och jag vill ju veta vilka ni är!

Näe nu ska jag betala räkningar, ringa Diana och sen lägga mig.

/Malin Håkansson

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jaa, hon har blivit så stor nu. Jag antar att det bara säger poff snart så är hon 14 år och skäms över mig, hahah :P

2010-01-18 @ 18:06:08
URL: http://frokenfahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0