3 Januari

Hej hej

Jag och E mår bättre. Tror att hans feber har släppt. Nu är det bara lite snuva och hosta kvar. Men det ska väl snart försvinna hoppas vi.

Vi har sovit hos mamma och pappa några nätter nu. Jätte mysigt har det varit. Älskar verkligen min familj. Vi ha kolla på TV, spelat spel och bara varit :) Skönt med lite brytning i vardagen ibland. Men ikväll ska vi sova hemma igen. Ska bada lillprinsen min ikväll oxå. Sen ska jag nog passa på att dammtorka och ta golven. Även fast Zanna städade åt mig här om dagen :) Men lika bra att göra de mer ofta ;)

Sara ska sova hos mig inatt, Mysigt :) <3

Näe undra om ska springa till tvättstugan och kolla om man ska skifta maskin, och sen hem med all packning medans E sover :)

Diana Andersson -
Allt fint du skriver och säger till mig får mina ögon att fyllas med tårar! Det är inte många här på jorden som få mina ögon att fyllas med tårar inte! Men du kan! Vad skulle jag gjort utan dig då? Allt du gör mig för mig och Eliaz. Du ställer upp i vått och tort, och du hjälper mig verkligen med Eliaz när jag behöver, inte bara när jag behöver, utan ALLTID!
Ja, det finns inga ord i världen som kan beskriva hur underbar vän du är! Skulle kunna sitta här i flera dagar och skriva och skriva!
Men du vet iaf vad jag tycker och vart du har mig :) <3
Älskar dig!! <3

Tvättstugan var det ja!

/Malin Håkansson

Kommentarer
Postat av: emma

nej jag vet de som är tråkigt, men ja ska iaf försöka:P haha ja vi kanske skulle gjort de. var de inte en koisk vi skulle starta upp, eller ha ja helt fel nu:P

2010-01-03 @ 15:35:45
URL: http://saema.blogg.se/
Postat av: Diana

Jag älskar dig <3

2010-01-03 @ 15:44:35
URL: http://diaaaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0