Jag lever

Hej hej

Jag lever. Anledningen till att jag inte bloggat är för att mitt internet funkar bara med sladden i sovrummet, och då blir det inte att jag startar datorn på kvällarna. Så mår inte min dator så bra, så ska be Bosse kolla på den så fort mamma och pappas dator är klar.

Jag och E mår iaf bra :) Vi ha precis blivit frisk efter att ha legat sjuk 2 veckor.

Ingenting speciellt ha hänt tror jag.

I morgon kommer Färan! :D:D Så ska hon sover över tills på Lördag och då drar vi på Dollar :D:D Fast vi ha inte bestämt om vi ska åka till Strömsund, Kramfors eller Hörnesand, men de visar sig :P

Jag ska försöka att uppdatera mig mer nu framöver.

Och just nu kommer jag inte på någonting bra att skriva :P Ha precis betalat alla mina räkningar. Svider alltid lika mycket i hjärtat när man ser pengarna försvinna från kontot :(

Näe nu ska jag fixa med lite bilder som ska framkallas och förstoras. Hörs kanske i morgon

/Malin Håkansson

Kommentarer
Postat av: ida

Du maste lagga ut kort pa prinsen!!! :(

2010-02-26 @ 00:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0