Kväller

Jaha då var denna dag passerad då. Vad har hänt idag då? Jag lämnade Eliaz på dagis, sen la jag mig och sov några timmar, verkligen välbehövligt eftersom att min pojke inte sover så bra på nätterna och bestämmer sig för att göra morgon när det ännu är natt för mig. Sen hämtade jag han och gick och hälsade på farmor och farfar en sväng, sen var jag barnvakt till Novalie nån timme. Och nu sitter jag i soffan efter att ha fixat så min lägenhet ser ut som ett hem igen. Eliaz ska snart i säng, så kommer mamma snart förbi och hämtar massa kartonger som ska på återvinningen. Sen ska jag och Diana bära ner lite saker i förrådet, sen duscha och sen ta de lugnt ett tag innan det är dax att sova ännu en kväll. Igår sökte jag även mitt första jobb någonsin, men jag kommer inte få det. Men har ju iaf sökt. /Malin Håkansson

Kommentarer
Postat av: mariana

Kul att min favorit blogg har kommit igång igen :) vart hade ni eran mini semester nånstans?

2010-12-08 @ 21:17:48
URL: http://marianasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Mariana

det vet jag faktiskt inte, det är väl mest att när jag läser så känns det som att det är du som berättar allt för mig :P :) Och sen är det för att det är intressant å se hur Eliaz utvecklas :)

2010-12-09 @ 07:13:25
URL: http://marianasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0