Denna Julstress!!

Nu är jag tillbaka igen. Jag har inte haft tid att skriva. Jag tar på mig alldeles för mycket att göra så jag hinner inte med mig själv, men men.. Jag har iaf jobba ganska många dagar, skönt att man få jobba så pengarna rullar in sen, men dom rulla väl ut lika fort dom kommer in med tanke på alla räkningar som snart ska betalas.. Jaja.. Har varit i Östersund och handla lite mer julklappar, och kläder till mig själv inför juldagen. Köpte en kavaj jag prövade innan jag började med shakarna som jag icke kunde ha, men i Lördags kunde jag ha den, till och med 2 storlekar mindre än den jag prövade innan, de kändes rikigt bra :) Så köpte jag en jacka till Eliaz jag kollat på i flera månader, fanns 2 st kvar och en i hans storlek, plus att den var nedsatt med 200 kr så köpte ett par täckbyxor oxå :) Men igår när jag skulle slå in de så ser jag att larmet sitter kvar på jackan, ja är det inte typiskt. Men snälla Sara skulle gå och fixa de idag. Tusen tack min gullrumpa <3 Igår tvättade jag hela dagen, BARA 4 IKEApåsar med tvätt, men det är ju klart nu. Idag ha jag handla lite mer julklappar, sjukt hur mycket pengar man lägger ner egentligen. Sen ska jag iväg på ett litet jobb så Eliaz ska vara med Diana, hon är så snäll som ställer upp :) <3 I morgon är de massa massa möten och på Onsdag ska jag hjälpa mamma att fixa inför julen. Inte fören när jag lägger huve på kudden kvällen innan julafton kan jag slappna av, fullt upp hela tiden. Men de hör väl till julen antar jag :) I natt sov Eliaz iaf skapligt bra, de är skönt. Hoppas det håller i sig och att han börjar sova hela nätter snart.. /Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0