Dag 6 - Min dag

Min dag idag... Först så vaknade Eliaz 06.00 och jag trodde jag skulle dö, jag var så sjukt trött så ja visste knappt vart jag var eller vad jag hette. Men jag hämade iaf Eliaz och la han bredvid min i min säng, hade väl en inre önskan om att han kanske skulle somna om någon timme eller så. Men det gjorde han inte. Var medveten om det hela tiden men förträngde den tanken. Men sen 07.00 gav jag hann lite välling för han åt ingen innan han somnade igår, och efter det så somnade han så sött bredvid mig och sov till 09.05. Och då kan jag säga att ja kände mig helt annorlunda nör han vaknade. Jag kände mig som en ny människa som vafr pigg. Sen så började vi pcka ihop lite smått, sen tvätta jag och gjorde ordning Eliaz, sen gjorde jag i ordning mig själv. Sen så var det frukost. Efter det så packade vi ihop allting, städade och packa in allting i bilen och sen satte vi oss i bilen och färden hem började. När vi kom hem packade vi in allting hos mig, dom andra for hem till var och sig och jag packade upp allting, gjorde lunch till Eliaz, gav han lunch, käkade en shake själv, sen stoppade jag Eliaz i säng för en liten vila och nu sussar han så sött och jag försöker hinna ikapp mig på internet.. Ikväll så få jag sovbesök :) Så ska två hyllor packas upp, Eliaz säng ska skruvas ner och en ny ska skruvas upp :) /Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0