Dag 3 - Mina föräldrar

Pappa heter Lars och är 48 år gammal. Han och hans kusin kör i skogen, dom har även ett eget företag. Min pappa tycker om att laga mat, och han är faktiskt duktig på det. Men man blir ju alltid less på sina föräldrars mat, alltid samma smak och så vidare, men som sagt det är gott. Jag tycker att pappa skulle blivit kock istället för att köra skotare. Min pappa är verkligen den bästa pappan man kan ha, såklart. Han är inte så mycket för att åka och göra saker, han trivs bäst hemma. Men samtidigt tycker han att det är viktigt och roligt att hitta på saker med sin familj. Han tycker det är viktigt att man gör saker tillsammans som familj. Det behöver inte vara någontiong märkvärdigt, men att man kanske åker och gör någonting tillsamman någon gång ibland. De är ju faktiskt det en familj handlar om. Min mamma heter Eva och är 47 år gammal. Hon jobbar i hemtjänsten och trivs väldigt bra med det. Mamma har ett väldigt stort intresse för sin hund Indra, och är mycket ute i skogen med henne och tävlar lite och så med henne. Mamma tycker om att vara ute i skogen och naturen överhuvudtaget. Hon tycker även om att umgås med sin familj och samma där, hitta på saker tillsamman. Behöver som sagt inte vara någonting stort, men ändå tanken som räknas. Jag skulle kunna skriva hur länge som helst om mina föräldrar, men tar de kortfattat. Det jag menar är att vi är en väldigt trygg familj som känner varandra utan och innan. Vi har inga problem att prata med varandra, spelar ingen roll vad det handlar om. Och den hjälp och stöd jag få av min mamma och pappa är hetl otrolig. Dom ställer upp så ofta dom kan. Även fast båda jobbar heltid och ha massa annat att göra när dom är ledig så är dom inte omöjlig med att tex hjälpa till med Eliaz, det är väldigt skönt eftersom jag har Eliaz själv hela tiden. Det jag vill komma fram till är helt enkelt att mina föräldrar är dom bästa som finns och är verkligen guld värda!! Jag älskar er! <3 /Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0