Segt

Snodde en lista av Emma....

Vad heter ditt barn?
Eliaz Lars Olov Håkansson

När var barnet beräknat?
26 Juli 2009

Föddes barnet på utsatt datum?
Nej. Jag gick 18 dagar över tiden 

Hur stor var barnet vid födseln?
55 cm lång och 4690 gram

Hur lång tid tog förlossningen?
6 timmar

Tog du någon smärtlindring?
2 andetag lustgas

Är du tillsammasn med barnets pappa?
Nej det är jag inte

Tog ni reda på könet?
Nej

Hade ni bestämt vad barnet skulle heta?
Ja. Men det blev inte det namnet

Hade du en svår graviditet?
Nej nej. Nästan som en dans på rosor

kan du tänka dig att skaffa fler barn?
Ja det kan jag

var du nervös inför förlossningen?
Nej

Hur reagrade du/ni när du plussade?
Det blev tomt i huve och jag fick en chock

Hur långt gången var du när du förstod att du var gravid?
När jag plussade var jag 4 veckor gången, men visst redan efter 1 vecka att jag var med barn

Hur mycket gick du upp i vikt?
25 kilo

Hur länge ammade du?
7 månader

Vem är barnet mest lik?
Mig

vad är det bästa med att ha barn?
ALLT!

vad är det sämsta med att ha barn?
Sämsta och sämsta. Allting ät jobbigt med ett barn. Och att vara ensamstående är verkligen tufft, men helt underbart!

Hur gammal är barnet nu?
1 år och 1 vecka och 6 dagar

/Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0