I morgon...

Hej hej

I morgon ska Eliaz operera sig. Åhh, känns så hemskt att han ska sövas och ligga där själv :( Men det kommer gå bra!

Sitter i Östersund hos Jan och Anette, vi ska sova här i natt eftersom att vi ska vara på sjukhuset 07.15 i morgon bitti. Blir en väldigt tidig morgon i morgon. Men det ska väl funka det med hoppas jag.

Jag är riktigt less på jobbet, varför ringa varje dag och fråga och gnälla över saker som inte ens behövs? Åhh....

4 Oktorber ska jag skola in Eliaz på dagis, de känns riktigt hemsk. Men jag vet att han kommer få det bra där, träffa barn och andra än bara mig på dagarna. Alla barn ha de ju så bra och roligt på dagis. Men kommer ju kännas konstigt eftersom att jag har varit själv med Eliaz ända sen han föddes, och nu snart så kommer han inte vara hemma på dagarna. Men det kommer gå bra.

Jag hoppas att jag få bli sjukskriven 1 månad när jag har skolat in han, så jag hinner tänka igenom allting som hänt och få lite tid för mig själv. Har inte varit så lätt sen Niklas dog, har ju haft Eliaz hela tiden så ha inte kunna tänka på mig själv någonting. Så tror jag att jag bestämt mig för att gå och prata med någon, men är fortfarande lite osäker, men det skulle behövas, men vi får se vad dom säger om sjukskrivningen först.

Näe nu ska jag nog försöka sova några timmar.

/Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0