........

Hej

Ja det var riktigt längesen jag skrev sist. Och jag antar att alla vet varför och vad som har hänt. Jag ha kännt att ja inte orkar skriva.

Men tänkte skriva några rader ni iaf.

Vi mår bara bra, eller så bra som man kan må efter de här eller så dåligt man kan må, jag vet inte. Eliaz växer så de knakar och gör nya framsteg hela tiden. Nu har han lärt sig att krypa riktigt, fast de är inte ofta de händer iaf, han är för lat.
Han har lärt sig jätte mycket nya ord, och ställer sig upp efter allt han kommer åt, så snart är de full fart här hemma antar jag.
Min lilla prins fyller 1 år på Fredag, 1 år redan, de är sjukt.

Nästa Tisdag ska han operera sig. Det är jag väldigt nervös över, men jag antar att det kommer gå bra. Jag återkommer efter operartionen.

Ha tappat sjukt mycket läser, få se om dom kommer tillbaka om ja fortsätter att blogga.

/Malin Håkansson

Kommentarer
Postat av: Mariana

hoppas det går bra för han :) kul att du är tillbaka!

2010-08-10 @ 17:55:51
URL: http://marianasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0