Onsdag

Hej hej

Nu är jag och E vakna. Eller vi ha varit vaken sen halv 7. Så ha vi precis käka frukost. Så de som stå på schema nu är att göra sig klar för att gå ut i de fina vädret. E ska sova i vagnen och ja ska gå till Zanna och Per och leka med Novalie. Det bästa hon vet är hennes moster, haha näe då. De bästa hon vet är att vara ute och leka med hink och spade, lillgumman min ha blivit så stor!

Ska gå och hälsa på farmor och Eivor ocå idag, och morfar och monica, så få vi se om Emma hör av sig någonting :) Och ikväll är de äntligen AA :)

Så ska jag gå ner med massa saker i förrådet ikväll, och rensa bland E`s kläder och ta ner alla vinterkläder och åkpåse och så.

Näe nu må ja sätta fart innan min lilla prins bli allt för trött.

/Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0