Lunch

Nu ha vi käka lunch. Så nu ska vi ut med barnen så dom få sova en stund. Medans ska jag och Zanna gå och handla för ikväll blir de Tacos hos Zanna och Per, gott gott :) Sen ikväll blir de talang och sen ska ja och E sova där.

Få bli städning och badning för E i morgon kväll istället.

Jag hoppas att folk lyssna på båda istället för på bara 1. Eftersom att du snacka så mycket skit om mig hoppas jag att folk vill skapa sig en egen uppfattning om mig. Bli så förbannat less när folk ljuger ihop saker om bara för att den personen ska låta bättre själv. Men som sagt, hoppas folk fatta att man inte bara kan lyssna på den ena. Jag gör kanske inte heller alltid rätt, men ja ljuger inte och försöker framställa en annan människa som en idiot.

Näe nu är ja less på det här.

/Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0