Jo då..

Jag lever. Haha

Jag ha helt tappat lusten för att skriva, nu kanske den börjar komma smygandes sakta med säket.

Ja vad har hänt sen sist då?

Jag ha sluta amma helt, E bet mig så ja trodde jag skulle lyfta till taket.
E har lärt sig klappa händerna, lärt sig vart lamapn är
Han har även lärt sig att dansa när han hör musik.
Han sover hela nätter utan att äta, de är helt underbart måste jag säga.
Han ha lärt sig massor, och är helt underar :)

I morgon ska jag ut för första gången på över 1½ år, spännande haha :P

Novalie gumman ha lärt sig att säga mitt namn riktigt :) Nu heter jag inte Mooooona längre, utan Maalin :P Gullungen min :)

Grattis till Emma och Ante som äntligen fått sin lilla prinsessa :)
Grattis till Niklas dom fått körkortet :)
Grattis till Emma och Niklas på födelsedagen
Grattis till mamma på födelsedagen
Grattis ida på födelsedagen
Vet inte om jag glömt någon :P

30/3
Jag va tungen att ta bort min älskade musse :( Han började må jätte dåligt, rasade i vikt och kunde knappt gå :( Dom trodde det var diabetes och tyckte inte jag skulle kosta på massa prover för dom trodde inte det var någon mening för han skulle nog inte klara sig iaf.

De va en av dom jobbigaste dagarna i mitt liv :( Tack till Lisa som va så underbart att hon skjutsade och följde med som stöd <3

2000 - 2010 du hade ett underbart liv.
Alla som känner mig vet hur mycket musse betydde för mig och vad jag alltid sagt om han skulle förvinna. De är tufft och jobbigt, men han har de bättre nu.

Eliaz förgyller mina dagar med kärlek och glädje <3

Näe Diana jag ha inte glömt hur man skriver, och inte läser heller :P haha. Men nu ha ja skrivit några rader iaf :)

Få snart en ny dator och då kommer mitt trådlösa intenet att funka så då blir det mer uppdateringar och mer bilder på min prins.

/Malin Håkansson

Kommentarer
Postat av: someone :)

Glad Påsk :)

Glöm inte lägga upp receptet på hemmagjord kebab oxå ;)

2010-04-02 @ 13:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0