Jaha...

Hej hej

Vi må bara bra. E är fortfarande lite förkyld. Och jag är less, men de tänker jag inte uttala mig om här.

Ska starta en annan blogg med lösen där ja skriver sånt ingen annan ska veta. Eftersom att ingen fårstår mig till 100% så kan de va skönt att få skriva ner allting som ingen annan kommer åt. Om man ha en bok man skriven där är risken stor att någon hittar den och läser den och vet allting om en, om man skriver på datorn så är risken även stor där att någon hitta dokumenten där och läser, men skaffa man en blogg med ett jätte bra lösenord och är noga med att logga ut varje gång så är det nog säkert.

I morse så gick jag och E runt stora kullsta, verkligen skönt var det. Fick rensa tankarna lite. I morgon blir det sundsvall med dom bästa tjejerna. E ska vara hos gammmoffa. Jag tycker de är lite coolt att min morfar som är 70 år är barnvakt till min lilla prins hehe.

Ska sova hos Zanna inatt oxå. Men hon är hemma hos mamma och pappa nu med Novalie för hon ska sova där i natt så jag och E sitter själv hos Zanna och Per nu, Per är ute han. Lisa dyker väl snart upp skulle jag tro. Få se vad vi hitta på ikväll, prata som bara vi kan och skratta, tvivla på att de bli äkta glädje från mig.

Näe nu ska ja gosa med min underbara son, han kan man iaf prata om ALLT med! <3

/Malin Håkansson

Kommentarer
Postat av: Mariana

jag har skrivit ner allting i en bok, det har jag alltid gjort så jag har ungefär 4 böcker nu.. och det gäller bara å gömma dom på rätt ställe.. oftast så blir det att man glömmer bort det efter ett tag med att lägga undan den men det funkar :P för även om du gör en blogg, och sen kanske du ger lösen ordet till dom som står dig närmast så kommer det ändå bli så att någon fler kommer få det lösenordet och sen kommer det sitta någon å läsa det. Så jag tyckerinte att du ska starta en ny blogg utan skriv i en bok istället för det blir mycket enklare så :) jag kan köpa en åt dig haha :D

2010-04-19 @ 10:55:24
URL: http://marianasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0