Grillning

Hej hej
Det är bara bra med mig och E. Han har varit lite sjuk, haft hög feber och så, men nu är den borta. Vi fick göra en tripp in på akuten i Onsdags. Ringde sjukvårdsupplysningen och dom tyckte vi skulle åka in. Så jag och mamma for in på kvällen, kollade lite prover och så. Allting såg bra ut förutom urinprovet, de va lite vita och blod i de, men de kunde man ha om man hade feber sa dom. Men dom skulle höra av sig när svaret kom. Men febern är iaf borta nu, och E börjar bli sig själv igen :P

Har varit 5 jobbiga nätter. E ha knappt sova så jag ha varit ganska så trött, ganska obeskrivligt trött. Vissa förstår mig och vissa inte, vissa tycker att ja kan sova sen någon gång, bara den personen få som den vill så skiter väl den i mig och hur jag mår. Men men, jag försöker iaf och gör mitt bästa.

Va ju ut i Lördags, på hotellet. Det var en sjukt rolig kväll, tack alla :) <3

Pratade med en vän jag inte träffar så ofta, och hon berömde mig för hur duktig ja är med E och så, de värmde verkligen i hjärtat att få höra det, speciellt från en vän ja knappt pratar med men som bryr sig oerhört mycket. Mer än vissa andra. Hon ha alltid fråga hur de är, om ja vill ha hjälp med någonting och så, och de är verkligen underbart gjort av henne :) Hon brydde sig mer under min graviditet än DU, de är sjukt, men hon gjorde det, och de är jag tacksam över :) Vet inte om du läser min blogg, men du vet iaf vem du är :)

E kan säga mamma. Och första gången han sa de, ja det är en känsla som bara en mamma själv kan förstå. Helt underbart <3

Så ha jag beställt min dator oxå, den kommer nog till veckan :) Då blir det mer bloggande och bilder. Så ska ja lägga in min förlossningsberättelse och receptet på hemmagjord kebab :)

Näe nu ska jag ocg syster mysa och kolla på film :) <3

/Malin Håkansson

Kommentarer
Postat av: Maria

Va gullig du är Malin :') Du är en underbar vän <3

Puss

2010-04-10 @ 20:50:36
URL: http://menmaria.blogg.se/
Postat av: emma

jo jag är glad över det:) hehe men de kanske vänder förhoppningsvis för dig! ;)

2010-04-11 @ 20:25:30
URL: http://saema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0