Fredag

Hej hej

Nu är jag och E vaken. E vaknade kl 6 i morse, sen ha vi legat i sängen och lekt och myst lite :)
Nu ska vi snart käka frukost, och sen kanske gå ut och gå en sväng.

Igår gick vi ut och gick från morgon, sen hem till Zanna och Per, så träffade jag Evelina så vi satt och prata en bra stund :) Sen kom Johan och till sist kom Lisa. Men Evelina åkte runt 10. Så vi andra va ute och lekte lite. Sen gick vi på järnhandeln och sen till lekparken. E älskade att gunga :) Min lilla prins. Novalie ville inte gå därifrån haha.

Så gick vi hem och gav E lunch, sen på Lotties och käka lunch, sen på ica och sen hem igen. E somnade på vägen hem och Johan åkte hem när han somna.

Blev ganska förbannad och besviken igår. Förstår liksom inte meningen med att komma när man varken prata eller tar i sin son. Ja, men alla vet ju varför du egentligen kommer. Men jag tycker de är riktigt sjukt. Hur ofta träffar du E? När du väl träffar han så är de som om han inte finns ändå.

Du sitter och skriver på face att du saknar E så mycket, men de märks inte när du kommer. tragiskt.
Sen sitter du och skriver på face att du aldrig få komma och träffa din son för mig. De är bara skitsnack och det vet du själv. Du kan bara 1 gång i veckan, och du kommer 1 gång i veckan om de inte kommer någonting i vägen. Nu gjorde det de dom senaste 2 veckorna, men de är tyvärr sånt som händer. Men kom fan inte och säg att du aldrig få komma.
Bättre du tala om att du inte ens bryr dig om E. För om du hade gjort det, då hade du prata och rört ditt barn för att lära känna de och skapa en relation.

Näe nu fick jag ur mig det där.

Jag, Lisa, Zanna och Novalie käkade middag hos mig igår oxå. Gryta och ris, blev gott :) Så va jag eller jag är barnvakt till Lisas katt Freja :) Hon är så go :)

Vad ska vi hitta på idag då?

E ska sova ute på ballkongen lite senare så ja kan städa sovrummet, dammsuga av överallt och duscha. Sen gå vi nog till Zanna och leker lite. Så hoppas jag att tvättstugan är ledig idag så jag kan tvätta undan lite.

E fick en skit snygg jacka av momma och moffa igår. Lägger kanske upp bild sen :)

Näe frukost va de.

/Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0