Äntligen!

Hej hej

Nu ha jag äntligen fått mina nya dator :) Installerad och klar ;)
Tusen tack mamma och pappa :) <3

E är sjuk igen, Zanna ha smitta han. Eller sjuk och sjuk, han är snorig, inte så lite heller. Men det gå väl snart över, sen hoppas jag att han få vara frisk. Känns som om E ha varit sjuk sen jag födde han.

Idag blir min lilla prins 8 månader. Tänk att jag haft E 8 hela månader. för mig är de ofattbart.

Jennifer sov här inatt. Hon och E ligger och sover dom, haha. Bli nog en preomenad i de fina vädret idag :)

I förra inlägget glömde jag skriva att vi grillade i Lördags för första gången i år, rubriken va grillning men ja skrev ingenting om de :P

Idag ska jag ta med min H-disk och lägga över min förlossningsberättelse, så ska ja kolla upp kebabreceptet :)

/Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0