Knepig dag

Hej hej

Inatt har vi inte fått sovit någonting alls nästan. Diana sova ju här. Eliaz somnade 22.00 ungefär, helt själv i sin säng. Innan han somnade så åt han på båda sidorna, de har han i nte gjort på väldigt länge, så jag var helt säker på att det här skulle bli en toppen natt. Men..
Han vakande 00.30 och käkade, sen somnade han väl om ganska fort. Sen vakande han igen 02.30 och käkade, och sen var ju han pigg. Han somnade väl om igen runt 05.00 och sen vaknade han igen runt 06.00 och somnade om igen 06.30, och vaknade 07.30 trro jag. Jag var helt död. Men natten den gick ju bra den med.

Diana hade frossa och mådde jätte illa inatt av sprutan, va faktiskt lite synd om henne när jag tänker på det nu :P Inatt var jag för trött för att bry mig :P

Jag kle ju som sagt upp med E när han vaknade i morse, gav han mat och tvätta han och så. Sen så la jag ner han i sängen igen, men de tog ett bra tag innan jag fick han att somna igen, men sen när jag väl fått han att somna och jag vred på mig för att sova en stund ja med så kom mamma och skulle ta med E ut på en promenad så ja fick sova. Så hon väckte E och klädde på han och så, sen så gick dom och jag somnade så gott.
Vakande 1 timme senare av att Ida väckte mig och frågade om vi skulle gå på Prix och käka tårta, så var Jennifer här oxå :) Så jag klev upp och kastade på mig kläderna och så, sen så gick vi. Och näe vi väl är inne på prix så kommer jag på att vi kan ju käka tacos ikväll eftersom det var halva priset på tacosakerna, så då köpte vi med oss de som behövdes.

Sen så gick vi hem, käkade lunch, gav E mat och sen la jag ut han i vagnen på ballkongen, och Zanna gick för att hämta Novalie och Jennifer åkte hem till Borgvattnet. Jag och Diana la oss i varsinn soffa med täcke och kudde och satte på en film, men så somnade vi. Men då bestämde ju E sig för att vakna, så gungade jag hann till sömn igen, och sen somnade jag igen, och sen vaknade han igen, men jag fick han att somna om. Men sen tänkte jag att det är ingen mening att jag somnar igen för han vaknar väl snart. MEN, han sov ungefär 3 timmar till efter det, så jag ha ju kunna sovit. Men men

Sen började vi iaf med maten. Och sen satte vi oss och käka, var hur gott som helst :)
Sen så gjorde vi inte mycket alls. Och nu sitter vi här, Diana och jag. E somnade själv ikväll med i hans säng :) Och nu hoppas vi på en bra natt.

I morgon ska jag följa med Zanna på dopfest, de blir nog roligt :)

Jag är så äckligt less på vänner man tror är sina vänner, men dom bara ljuger, snackar skit och kan inte stå för ett piss. Åhh, usch! Klarar mig så bra utan sånt, men ändå så säger jag inte ifrån ordentligt. Måste bli bättre på det.

Sen tycker jag att det är sjukt att föräldrar över 40 år är inne och kommenterar våra ungdomars bloggar. Jag tycker att det är okej att kommentera om man står för vem man är och för vad man kommentera. Men att kommentera med påhittade namn eller anonym tycker jag inte är okej. Om man är över 40 år så tycker jag att man ska stå för vad man har att säga, annars kan man lika gärna låta bli att kommentera.

En förälder över 40 år som kommenterat min blogg som anonym vet jag förresten vem det är, kollade upp ipadressen. Och jag tycker att du ska sluta snacka massa skit om mitt liv som mamma, och min och min sons pappas relation. Vi gör det bästa för E och han mår hur bra som helst. Sköt ditt eget är du snäll.

Diana stör mig så hemsk, så ja kommer inte ihåg vad jag ska skriva. Kan inte konsentrera mig.

Men i morgon ska jag göra ett nytt försök att få upp receptet. Vore roligt att veta vem du är som frågar efter det :)

/Malin Håkansson

Kommentarer
Postat av: Mariana

men what? en 40åring? :O

2009-11-12 @ 20:47:13
URL: http://marianasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0