Väntar på mamma

Hej hej

Nu sitter jag här helt klart. Har ätit frukost, sminka mig, pussat på Novalie, pratat med Zanna, plockat undan i köket och laddat ner 3 filmer. Nu är det bara mamma som saknas :P

Bara hon kommer hem så ska vi åka in till stan och handla klart det sista inför studenten och lite andra saker, sen bäe det iväg hem. Då ska jag Zanna och Niklas käka nen god middag :) Sen blir det talang med syster och sen film när vi har lagt oss.
Tänkte vi skulle se I Taket Lyser Stjärnorna. Hoppas den är bra nu då. Sen i morgon så blir det Wallander - Hämnden!

Näe nu ska jag gå och kolla så pengarna och nyckeln till lägenheten är nerpackad.
Och pussa på Tullerullan så klart :)

/Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0