Vänta

Hej hej

I morse ringde min klocka 06.15, då klev jag upp mer död än levande och duschade och gjorde mig klar. For på sjukstugan och tog ett blodsockertest, sen fick jag dricka den där socker lösningen och jag trodde att jag skulle spy upp allting, fy fan vad äckligt det var alltså. Sen var det bara att vänta och vänta. Jag hade med mig datorn och Zannas interner så jag kollade på lite TV på internet, sen la internet av, så ja kollade på en film jag hade på datorn, sen satt jag bara och väntade.
När det äntligen var min tur så visade det sig att det inte var något fel på mitt blodsocker så då for jag hem och kastade i mig frukost och drack flera liter vatten :P Sen for jag på Strandliden och mötte upp Jennifer så hade vi våran utställningen. Den blev v'äl bra. Kom kanske 30 st sammanlagt och kollade, men alla kom inom 15-20 minuter så vi gick därifrån 1 timme tidigare.
Hem och kasta i mig lunch sen iväg på föräldragruppen. Idag fick vi lära oss hur man slappnar av på olika sätt, hur man andas och en massa om alla smärtstillande som finns, det var verkligen jätte intressant att veta.

Och nu sitter jag här, hur trött som helst. Tänkte lägga mig och vila en stund men måste vänta på ett mail av min lärare så ja vet om jag är ledig i morgon eller inte. Jag hoppas verkligen att jag är det, skulle behöva sova ut lite.

Igår när jag kom hem på Hammarn så la jag mig och sov i 2 timmar, sen gick jag till Inger, så spelade vi lite Rummy, hon vann igen. Sen vidare på Strandliden och sätta upp allting till utställningen som var idag då, sen till Inger och spela klart och fika, sen hem och äntligen sova.

Näe nu ska jag kolla mailen och hoppas på att jag fått ett svar och sen vila innan maten.

/Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0