Trött trött

Hej hej

Klockan är mycket, och jag är jätte trött. Men tänkte jag skulle slänga in ett inlägg innan jag går och lägger mig.

Efter skolan så mötte jag upp Linda och Diana, vi gick och hämtade ut linser till Monica sen gick vi på donken och käkade. Sen satte jag mig på bussen hem till mamma och pappa.
Gull ungen Novalie blev jätte glad när jag kom hem :) Åh hon är så söt :)
Jag åkte upp till Monica med linserna, sen gick jag till Zanna och gjorde klart det sista på uppgiften i mediekommunikation. Sen gick jag till Inger och fikade och spelade en rummy, jag vann :)

och så kom jag på nu kl 23.00 att ja måste ju skicka in bilderna från utställnigen, så nu är de oxå gjort. Skönt.

Näe nu ska jag gå och sova innan jag somna sittandes här.

/Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0