Surt

Hej hej

Nu sitter jag på skolan. Är jätte trött. Åkte in med 06.30 bussen i morse.
Jag håller på att göra klart allting som ska vara klart i telefonprojektet, jag fattar mig inte på min lärare på ett sätt. Det här är ett grupp arbete, vi är 4 st. Jag har gjort det vi bestämde att jag skulle göra och blivit godkänd på det, men dom andra i gruppen har inte gjort det dom ska, så nu måste jag göra allting själv för att bli godkänd. Kul att få veta det sista lektionen vi har innan betygen sätts.
Jaja, men det är väl bara att gilla läget då.

Mamma skrev precis att jag får bidrag av soc till lite saker. Så mamma ska ringa på en soffa åt mig när jag slutar, så hoppas jag att jag får åka och kolla på den i kväll och sen att Diana kanske vill följa med :P
Sofforna va såld :(

/Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0