Snart så!

Hej hej

Just nu sitter jag på skolan. Väntar på att jag ska gå och göra ett matteprov som jag kommer få ig på, alltså kommer jag få ig i matte a, skit kul, eller så inte.
Men jag får väl läsa upp det senare.

Idag på förmiddagen så har vi haft foto B, jag har gjort klart alla uppgifter där nu, bara hoppas att jag bli godkänd i dom nu :P
Och nu sitter jag här och gör ingenting. Har precis gjort klart en uppgift i mediekommunikation, den sista. Jag hoppas verkligen att jag blir godkänd på den här nu. Men det får jag veta efter skolan för då ska jag stanna kvar och gå igenom den med uffe.

Och sen efter skolan så ska jag gå och hämta ut linser till Monica, sen möta upp Diana och käka lite. Sen sätte mig på bussen hem till mamma och pappa igen.
Är så skönt att vara hemma!

Igår bestod min dag av att ligga i sängen med Novalie hela dagen och gosa. Åhh hon är så söt :) Vi somnade, så låg vi med ansikterna mot varandra, sen när hon vaknade så strök hon med handen på min kind och när jag kollade upp så log hon. Hon kan verkligen få vilken dag som helst till att bli den bästa :)

I Torsdags så åkte jag ju hem med morfar och Monica, och gjorde inte speciellt mycket när jag kom hem. La mig väl ganska så tidigt skulle ja tro. Spelade kort med Inger och fikade med henne och Ida gjorde jag ju.

I Fredags så gjorde jag ingenting vad jag minns iaf.
Gjorde mat, tacos :) Sen blev det Talang och lite Buzz.

I Lördags så putsade jag och Zanna farmor och farfars fönster, så fikade vi lite där. Sen hem och duscha, sen upp till farmor och farfar igen på middag. Vi grillade fläskfile :) Gott gott. Så fick jag massa bra böcker av Åsa roos som är bra att ha när man har små barn :)
Sen så gick jag till Zanna och kollade på Robinson. Novalie gumman hade spytt när jag kom, lill gumman då. Men hon var ganska pigg när jag kom, så hon ville sitta och mysa med mig, och klart fick hon de :) Men det slutade med att hon spydde två gånger när hon satt hos mig, sen höll hon på att somna i min famn så ja gick för att lägga ner henne, då spydde hon igen, fast bara saliv, sen somnade lillstumpan.

Och igår mådde hon väl bra, hon var lite trött och så bara, men ha inte spytt mer.

Nu har jag gjort matteprovet, och det kändes som om det gick jätte bra. Jag hoppas verkligen att jag får godkänt nu då!

Näe nu ska jag sitta och inte göra någonting alls till 15.30 när ja ska träffa upp Uffe och gå igenom de sista i mediekommunikationen. Hoppas på godkänt där med såklart :)

/Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0