Samhällskunskap

Ni har halva dagen gått, det har gått riktigt fort faktiskt.
Såg nu att jag fått MVG på en uppgift i Psykologi :) Börjar ta mig nu på slutet :P Haha.

Efter skolan ska jag gå och möta upp Daniel och ta Dianas nyckel, sen springa på stan och fixa allting jag blivit tillsagt att göra :P Sen ska jag möta upp Diana så ska hon följa med mig och käka eftersom att Emma är kvar på hammarn. Sen ska jag sätta mig på bussen hem till mamma och pappa. Segt men sant.

Just nu sitter jag och lyssnar på när Max föreläser om, jag vet inte riktigt vad det är :P
Efter han har gjort det så ska vi göra klart allting vi har kvar att göra i denna kurs, jag har bara en halv uppgift kvar sen är jag klar, så då får jag gå hem tror jag :P
Skönt att jag kommer bli klar med den här kursen idag, tror jag bara har saker kvar att göra i Foto nu.
Sen äre Matte och Engelska sen förra året som jag ska ta tag i. Och utställnigen för projektarbetet. Sen kan jag ta studenten med gott samvete och bara njuta av ledigheten och sen vänta tills mitt barn föds :)

/Malin Håkansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0