Min unika mobiltelefon

Hej hej

Nu sitter jag hemma i köket och pluggar, bakom min dataskärm sitter Diana och glor in i en dataskärm hon med, vilket sällskap vi är :)
Men jag måste bli klar med dom här uppgifterna, sen ska ja diska, sen duscha, sen spela rummy, sen fika och sen lägga oss och se på film.
Diana ska sova här i natt :) Det var ju som ett tag sen nu.

Nu är jag klar med halva pressreleasern så nu är den snart klar, eller hela projektet i mediekommunikationen. Det känns ju skönt. Men sen har jag en uppgift kvar som jag inte alls fatta mig på. Få nog stanna kvar på skolan på Måndag och göra klart den om Ulf kan hjälpa mig vill säga.


På måndag så ska jag även göra det sista matteprovet i matte a, hoppas verkligen att ja kommer klara det. Eller jag måste klara det.
Niklas har försökt mata min hjärna med matte idag, men den fatta inte allt för mycket. Men jag har ju hela helgen på mig att träna så.

Näe nu ska jag ta och göra klart det sista.

/Malin Håkansson

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0