Ledig :)

Hej hej

Nu sitter jag här hemma framför datorn och har precis duschat. Nu är det bara det jobbiga kvar. Att föna håret och allt sånt.
Har inte gjort så mycket sen jag klev upp, kollt runt på internet, kolla på film och gosa med Novalie :)

Bara Inger slutar så ska jag hjälpa henne att städa, så jag få lite extra pengar :)
Ja, nu kan man inte göra mycket åt betygen, nu är det som klart. Nu är det bara att invänta den stora dagen då vi får veta hur det har gått dom här 3 åren :)
Jag kan inte fatta att tiden ha gått så fort. Men men..

Om 13 dagar fyller jag 19 år
Om 17 dagar tar jag studenten och Novalie blie 1 år
Om 43 dagar flyttar jag in i min nya lägenhet
Om 68 dagar är det beräknat att den lilla bebisen ska kika ut till världen

Det är sjukt var tiden går fort alltså.

Näe nu ska jag gå och föna håret, sen städa mitt rum.

/Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0