Jag vann.....

Hej hej
 
Nu är vi hemma från bingon. Jag vann faktiskt :) Ska berätta hur det gick till.
Vi satt och spelade väntbingon eller vad det heter. Jag spelade på 2 brickor. Det var 2 rader som gällde, jag trodde att det var fulla brickan. Men så insåg jag att jag hade 2 rader så Ida tutade, men då fick jag ju inte bingo på det numret som ropades upp när vi tutade så jag fick inga pengar :( Jag gick miste om 700 spänn. Fy fan vad arg jag är alltså. Var verkligen inge kul att fortsätta spela sen.
Skit bingo.

Nu ska jag gå och borsta tänderna och sen lägga mig och kolla klart på filmen, sen lägga över lite bilder på datorn, sen läsa och sen äntligen sova.
I morgon så ska jag följa med mamma och pappa till Östersund för vi ska skjutsa morfar och Monica till flyget eftersom att dom åker till Turkiet i 2 veckor. Så ska vi åka och kolla på en barnvagn i Torvalla, hoppas den är lika fin i verkligheten som på bilden.
(Tänk om jag hade varit smart och tuta när jag fick bingo, då hade jag fårr vagnen nästan gratis. Dum jag är.)

/Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0