Helgen

Hej hej

Idag sitter jag på skolan, men slutar snart.
I morse hade vi fotografiskbild så vi for ut till Andersön och tog massa kort, hade ju varit roligare om det inte blåste så mycket och var så kallt. Men men..
Sen så åkte jag och Jennifer och käkade go lunch :) Och nu har vi samhällskunskap. Jag ha kunna sluta 11.15 idag eftersom att jag är klar med den kursen, men jag stannade kvar så har jag fixat bilderna till utställningen i morgon. Är inte riktigt klart, tänkte fixa resten när jag kommer hem.
Så fick jag veta att jag är klar i Historia oxå, och min dröm sen jag började 1:an här i Östersund är att få vara ledig på Fredagar, och nu får jag det :)

I Torsdags så följde Diana med mig hem efter skolan, vi spelade 3 Rummy, jag vann alla :) Hihi. Sen så kom Ida :) Då fikade vi lite, sen skjutsade vi hem Diana, så la vi oss och sov.

Vaknade 09.00 och pigg, typiskt. Jag och Ida klev upp, åt frukost, for på ÖB, Rusta och coop, sen hem och fixa potatisgratängen och städa.
Zanna och Lisa kom in till stan strax innan 16.00. Vi skulle fira Zanna, eftersom att hon fyllt år. Vi åkte på MAX och käkade. Zanna blev ganska besviken, hon trodde att vi skulle grilla och så hemma i lägenheten, men icke. Sen for vi och bowlade och jag vann :)
Sen åkte vi hem, så stratade vi grillen, så Zanna fick som hon ville ändå :) Vi skulle vara käka lite på MAX innan bowlingen så vi skulle klara oss.
Det blev super gott :) Sen bleb det Talang, efterrätt, grönsaker, dipp och chips och sällskapsspel :) Jätte mysigt hade vi det :) Sen la vi oss och sov

I Lördags vaknade vi tidigt, 09.30 tror jag klockan var. Vi alla hoppade in i duschen, sminkade oss och gjorde oss klar och käkade frukost, sen åkte vi på nn mässa och hämtade pengar av mamma och pappa som även dom var i stan :) Sen åkte vi på Rusta, Skopunkten, lindex, coop, ÖB, MAX och till sist willys, sen åkte vi hem på hammarn igen.
Jag köpte ett par jätte fina garidiner som jag ska ha i min nya lägnenhet, en servetthållare, 4 mattor och lite annat smått och gott :)
Så gosade jag med Novalie gumman när jag kom hem, sen åkte jag och Inger upp till Gunilla och kollade på lapptäcket hon håller på att göra till min lilla bebis, de kommer bli jätte fint :) Sen blev det Robinsson, sen sova.

I Söndags så vaknade jag 11.30 det var härligt kan jag lova. Klev upp, gick till Inger, spelade Rummy, sen hem och käka middag, sen till Inger igen och spela klart, sen kom Bengan och Gunilla så då spelade vi en plump, ja vann :) Sen kom Zanna, Per och Novalie då fikade vi, så kom Luddmilla, sen så spelade jag och Inger klart en Rummy till, sen gick jag hem och duschade sen la jag mig och kollade på Tre kronor. Somnade alldeles försent i natt. 01.30 tror jag att jag somnade.

Upp 05.30 i morse tröttare än allt tröttaste, men på skolan kom jag och nu sitter jag här och har ingenting att göra, kan gå hem om jag vill, men bussen gå ju inte fören 15.45 så.

Längtar inte tills ikväll kl 22.00 då få jag varken dricka eller äta någonting, få se hur jag klara mig då. Så ska jag ju överleva morgondagen oxå, sitta rakt upp och ner i 2 timmar och vänta på att jag få ta mer prover, sen är det utställningen och sen föräldragruppen, Johan ska icke med, som jag hade förväntat mig. Men det är hans val och han som gå miste om allting, inte jag ;)

/Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0