Bilbingo :)

Hej hej

Just nu sitter jag här med håret i en handduk och väntar på att det ska torka, plus att maten ska bli klar.
Och sen så blir det bilbingo för hela slanten, hoppas på vinst ikväll nu då. Alla andra vinner alltid någon krona, men aldrig jag :(

I Tisdags så hjälpte jag Inger att städa, gick fort och bra :)

Igår så va jag och Zanna till Per och dom och hälsade på lite, sen upp till farmor och spela en plump, sen på pizzerian och käka med Inger och Ida :)
Sen så for jag och Inger och städade på församlingsgården, de gick fort, och sen hem till henne och fika och spela en Rummy, och hon vann :( Sen äntligen hem och sova!

Idag så vaknade jag 05.40 och höll på att hungra ihjäl så jag gick upp och gjorde mig en macka och ett glas mjölk och pratade lite med pappa. Sen la jag mig och kollade på film tills jag somnade om.
Sen så hade jag ställt klockan på 08.45 för jag och Inger skulle upp till kyrkan och städa, och Inger skulle komma och hämta mig 09.25, men hon dök ju aldrig upp och svarade inte när jag ringde heller så jag lovade mamma att ta hand om Novalie medans hon putsade fönster, så jag tog med mig Novalie ut i vagnen så hon fick sova.
Sen ha jag varit på affärn och handla lite inför bingon ikväll, sen sovit ner Novalie och gosa med henne och sen duscha och nu sitter jag här och ska gå och käka vilken minut som helst.

Ikväll kommer jag hem med pengar i handen :)

/Malin Håkansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0