Arbetsmiljö och säkerhet

Hej hej

Nu sitter jag på skolan. Har precis gjort klart kompletteringarna på uppgiften jag skulle göra. Så har jag gjort klart rapporten och skickat in den. Så nu är de klart :)

Känns lite ovärt att komma på skolan idag, men vad gör man inte för att få betyg :P Ja blev klar med allting 08.50, men sitter kvar nu till efter rasten tänkte jag.
Sen ska jag hem och pocka ihop på rummet, sen kanske vila en stund och sen så ska jag åka med morfar och Monica hem till mamma och pappa. Jag är ju ledig i morgon :D

Mitt förra inlägg har rubriken "Min unika mobiltelefon" men jag glömde nämna det unika med den, så jag gör det nu istället :P
Jag har gjort en mobiltelefon på mediekommunikationen, alltså bara gjort den med en skiss. Och den har dom bästa finesserna man kan tänka sig :P
1. Mottagning vart än du befinner dig
2. Alltid batteri på mobiltelefonen, du behöver aldrig ladda den
3. Du kan surfa på den som på en vanlig dator, plus att du kan ladda ner filmer på mobiltelefonen
4. Den har en kapsylöppnare längst upp på baksidan av mobiltelefonen.

Den mobilen hade inte jag tackat nej till iaf :P

Näe nu ska jag kolla runt på internet till halv, sen ska jag åka hem.

/Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0